Storingsdienst

Mocht u buiten kantooruren vastlopen met alle gevolgen van dien, dan helpt onze storingsdienst. Als de bug voor even valt te overzien, dan kunt u de volgende werkdag bij ons terecht.
Maar vóórdat u belt of mailt, moet u even wat zaken controleren.

Communicatie met voertuigen of regiecentrales staat of valt met een internetverbinding. Heeft u geen internet, dan is er geen communicatie mogelijk. Neemt u in dat geval contact op met uw internetprovider.
Heeft de storing betrekking op de communicatie met uw voertuigen? Wanneer het slechts een voertuig is waarmee u niet kan communiceren dan zal de oorzaak hoogstwaarschijnlijk bij de datacommunicatie van dat specifieke voertuig te vinden zijn, niet in de software op de centrale.

Wanneer u naar onze storingsdienst belt en niet direct een medewerker aan de lijn krijgt spreekt u dan een bericht in waarin u kort omschrijft wat het probleem is en op welk nummer wij u kunnen terugbellen.

Waardoor kan een storing ontstaan?

Uw computer systeem is over het algemeen een complexe samenstelling van software pakketten, besturingssystemen, koppelingen (verbindingen) met externe software en hardware (printers, PC’s, Hub’s, enz), al dan niet verbonden met elkaar via internet of andere verbindingen. Deze configuratie is geheel aan de hand van uw wensen, behoeftes en andere software requirements, door diverse partijen ingericht, dus in de meeste gevallen uniek.
Bij een storing is het daarom lastig om meteen te kunnen bepalen aan welk component de oorzaak van de storingen te wijten is, laat staan wie te bellen.
Hoffice automatisering begrijpt als geen ander, omdat het lijkt dat de door ons geleverde software niet meer goed of niet meer werkt, dat u geneigd bent om meteen de telefoon op te pakken om contact met ons op te nemen.
Alvorens contact op te nemen met onze bereikbaarheid service, willen wij u verzoeken om vooraf wat onderzoek te doen en/of wat voor te bereiden. Op deze manier kunnen een aantal veel voorkomende storingen wellicht door u zelf worden opgelost en/of sneller worden opgelost.
Dus alvorens te bellen met onze calamiteiten service gelieve eerst te controleren aan de hand van onderstaande checklist en/of de calamiteiten melding voor te bereiden.
Indien geconstateerd wordt dat de oorzaak van het probleem elders ligt, dan kunt u beter contact op nemen met b.v. uw netwerkbeheerder, hardware leverancier of provider.



Calamiteiten service formulier raadplegen.